WIe wij zijn

"growth and profit are a product of how people work together" Ricardo semler.

Hoe wij zijn georganiseerd zegt veel over hoe wij werken. Wij zijn namelijk zelfsturend. Wij geloven dat dit ons beter maakt in ons werk.  Geen directie of managers, maar teams die zelf bepalen. Dit vraagt ondernemerschap, daadkracht en vertrouwen van iedereen. Dit nemen wij ook mee in ons werk voor onze klanten.

Wij zijn een pragmatische club. Wij willen altijd dingen beter maken en worden blij van concrete resultaten. Hier staan wij voor. Dit komt niet alleen tot uiting in de oplossingen die wij ontwikkelen, maar ook in de langdurige partnerships die wij met onze klanten hebben. 

innovatie en technologie

DearNova is in 2000 opgericht onder de naam E-ID internet strategies. Het bedrijf, nog steeds in handen van oprichter Gerard van de Looi, is uitgegroeid tot een organisatie met ruim 70 professionals. Wij zijn constant in beweging. Zo zijn we in 2015 van naam veranderd, geheel zelfsturend door de medewerkers gekozen. “Dear” staat voor het persoonlijke, hoe je een goede vriend aanspreekt en “Nova” voor innovatie en technologie. Die twee werelden brengen wij samen. 

een goed begin is...

“We embrace progress” zit in ons bloed! DearNova begon als een echt software huis. Onze eerste klant was CenterParcs. De opdracht was het telefonische verkoopkanaal ombouwen naar een online reserveringssysteem. De website genereerde binnen drie weken meer omzet dan elke andere website in Nederland. We moeten toegeven dan dit in die tijd makkelijker ging dan nu, maar het was een fantastische start. Ondertussen zijn we uitgegroeid tot een fullservice partner gericht op klantinteractie waar je voor strategie tot executie terecht kan.

Technologie heeft altijd in ons bloed gezeten maar nu weten we het ook om te zetten naar business waarde
Gerard van de Looi
Oprichter